Marketingacties
Een gratis boek(je) bij aankoop van uw product! Daar vallen veel consumenten als een blok voor. Welke uitgaven zijn er nou beter geschikt voor uw marketingacties dan de bestsellers van VBK? Desgewenst in een nieuw jasje, dat uitstekend past bij uw bedrijf en marketingactie.
Een gratis product als giveaway kan uw merk of bedrijf op een leuke manier onder de aandacht brengen en consumenten overtuigen tot een aankoop. Een boek(je) leent zich hier perfect voor. Het is namelijk bij uitstek een product waar mensen een hoge consumentenwaarde aan geven en voor een langere tijd gebruiken. Mocht diegene het boek hebben uitgelezen, dan zullen ze deze eerder uitlenen of weggeven aan bekenden dan dat deze weggegooid wordt.
Maar welke titel/auteur past bij uw merk/bedrijf?
Bij een giveaway is het belangrijk dat het boek en thema past bij uw merk en de marketingactie. Ook het geefmoment kan hierin een belangrijke rol spelen. Denk bijvoorbeeld aan een reisinspiratieboek voor aanvang van de zomervakantie of een boek over gezondheid rond nieuwjaar. Daarnaast worden veel van onze boeken geschreven door bekende Nederlandse auteurs, die het vaak leuk vinden om mee te werken aan uw marketingactie, zoals het herschrijven van het voorwoord of een signeersessie op een verkooppunt.
Nieuw jasje
De boeken die we uitgeven kunnen we veelal voor uw marketingactie aanpassen. Bijvoorbeeld door het toevoegen van uw logo, de kleurstelling van de omslag aan te passen en het voorwoord te herschrijven. Naast de vormgeving en de inhoud van het boek kunnen we ook de specificaties naar uw wens aanpassen, bijvoorbeeld het aantal pagina’s of van hardcover naar paperback.