Unieke aankooptrigger

Ondersteuning marketingacties

Een gratis boek(je) bij aankoop van een product. Dat is een buitenkans waar veel consumenten als een blok voor vallen. Welke uitgaven zijn beter geschikt voor uw marketingacties dan de bestsellers van VBK? Desgewenst in een nieuw jasje, dat als gegoten zit voor uw promotieactie.

Zaadbommen los!

Een goed voorbeeld van een klant die bij ons aanklopte voor een bepaalde titel is Weleda: producent van natuurlijke gezichts- en lichaamsverzorgingsproducten. Zij herkenden zich volledig in het boek Zaadbommen, guerilla tuinieren met bloemen. Een boek zaadbomvol informatie over bloemen zaaien, inclusief handige plantenwijzer. De uitgave die zij vanaf half augustus bij aankoop van een product aanbieden, is goedkoper in productie dan de originele hardcover en wordt op dunner FSC-papier gedrukt. De aangepaste cover geeft het geschenk exact díe uitstraling, die Weleda graag wilde.

Totale spaargekte

Klanten van Total-tankstations kunnen ieder najaar sparen voor kinderboeken. Bij elke 10 liter krijgt de klant een zegel en bij 5 zegels mag hij een boek uitzoeken. Zo kan hij 6 kinderboeken bij elkaar sparen. Total heeft dit jaar gekozen voor de eerste delen van de populaire graphic novel-reeksen van VBK: de meest verkochte en uitgeleende kinderboeken van dit moment. De eerste delen van Het leven van een loser, Dagboek van een muts, Silvester, Niek de Groot, Flip Fiasco & Julius Zebra verschijnen in een speciale uitgave, mét Total-logo en een overzicht van de te sparen boeken.

Wilt u weten wat bij u past?

VBK geeft zo ontzettend veel boeken uit, dat er altijd een titel past bij uw marketingplannen. En in het zeldzame geval dat dat niet zo is, kunnen onze auteurs iets voor u op maat maken.

Onze andere cases