Marketingacties Uitgelichte case

Kookboek van Vivian Reijs cadeau bij Vichy gezichtsverzorging

Vichy is een huidverzorgingsmerk dat zich focust op hydraterende verzorgingsproducten gemaakt van water uit de bron van dezelfde naam. Bij aankoop van hun favoriete Vichyproduct ontvingen consumenten in februari 2019 tijdelijk een speciale editie van 'Gezonder met Viv' cadeau.

Het boek werd in samenspraak met Vichy en Link Business Creatives  geheel naar wens op maat gemaakt. Het boek kreeg een nieuwe omslag en een kleiner formaat om een uitstraling te creëren dat paste bij Vichy. Vichy verrijkte het boek met een eigen voorwoord, gaf achtergrondinformatie over het merk en voegde een kortingsbon toe als stimulans voor een vervolgaankoop.

Het boek van Vivian Reijs paste perfect bij de visie van Vichy. Het bevat 10 gouden tips voor gezond eten en leven met daarbij de meest heerlijke en gezonde recepten om – naast het gebruik van Vichyproducten – een stralende huid te krijgen.

Het boek was verkrijgbaar in de apotheek en de aangesloten Vichy webshops. Vivian Reijs speelde tijdens deze actie een actieve rol in de promotie van deze marketingactie door de inzet van haar social media kanalen en een signeersessie in een Amsterdamse apotheek.